HTML

Szponzorált linkek

Hírdetések

FogyóQra 2.0

2007 május közepén kezdődő fogyókúrám története.

Linkblog

2007.05.23. 12:20 Wotan

Mindenhol csak a kísértés...

Tegnap feljöttem Budapestre, mert a héten 2 vizsgám is van az egyetemen, hát mit ne mondjak otthon könnyebb volt mindent betartani, itt lépésenként kajahírdetésekbe botlik az ember, ilyen-olyan akciók, ínycsiklandozó fotók ésatöbbi....

 Nem csodálom, hogy lassan mi is fast-food nemzetté válunk, de azért szerencsére vagyok olyan konok és kitartó, hogy mindennek ellentmondtam, sőt még ebben a bazi hőségben egy sört sem gurítottam le(na ez nekem aztán a nagy művészet).

 

Ebédre benyomtam 6 db korpás kekszet, hozzá csalamádé, illetve egy kávé, elég fura ízkombináció, de legalább érzem hogy van bennem valami.

 Most megyek is a kollégiumunk konditermébe "szálkásítani" , naja "gyúrúnk vazze" nemdebár?

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyás kísértés


A bejegyzés trackback címe:

https://fogyoqra.blog.hu/api/trackback/id/tr285798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása