HTML

Szponzorált linkek

Hírdetések

FogyóQra 2.0

2007 május közepén kezdődő fogyókúrám története.

Linkblog

2007.07.02. 22:44 Wotan

A sokadik első nap

Ma átestem a sokadik első napomon, amelyik általában a legnehezebb szokott lenni. Mit ne mondjak már kezdek szédülni picit, mert radikálisan kevesett ettem, fogalmazzunk úgy, hogy egyetlen kefírt:D

Bár most este édesanyám nem bírta ki, hogy ne tukmáljon rám egy kis reszelt répát, hát uccu neki azt is betermeltem.

Edzés délelőtt-délután 1-1 óra, eddig jól megy minden.

Na majd meglátjuk mi lesz egy hét múlva, addig kitartás nekem és minden sorstársnak!

1 komment

Címkék: fogyás


A bejegyzés trackback címe:

https://fogyoqra.blog.hu/api/trackback/id/tr61110408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy olvaso · http://me-myself-y.freeblog.hu 2007.07.03. 22:07:54

azért óvatosan ezekkel az első napokkal, ha túl sok van belőlük, csak az ellenkezőjét éri el az ember. Nekem az első lefogyásom után ezekkel a majdhétfőnelkezdem kezdetű helyzetekkel sikerült visszaszednem az egészet pár év alatt.
amúgy hajrá.
süti beállítások módosítása